Certificacions sistema integrat de gestió
La Subdirecció de Logística ha renovat en 2023 les certificacions que acrediten que el sistema de gestió de la qualitat, mediambiental i de seguretat i salut en el treball aplicat a les seves activitats i desenvolupat als seus centres de treball, és conforme amb les normes ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 i ISO 45001:2018
L'abast del sistema certificat en ISO 9001:2015 son les activitats de:
- Atenció telefònica
- Gestió de sales i espais comuns
- Gestió dels subministraments energètics
- Provisió d'equips i materials d'oficina (a exepció d'equipament i programari informàtic)
- Recepció, emmagatzematge i distribució de materials i documentació
- Remodelació d'espais i trasllat de les dependències
- Reproducció gràfica, impressió digital, offset i treballs de post-impressió i acabats
- Servei de vehicles de representació, vehicles a disposició del personal i arranjament i manteniment de vehicles
- Subministrament, instal·lació i manteniment de la senyalètica corporativa
- Suport a l'activitat en recintes i edificis en general i en particular en matèria d'atenció i informació a les persones usuàries, gestió de carteries, suport a actes, neteja d'espais, recollida selectiva i tractament de plagues
- Suport a necessitats informatives i documentals
Així mateix la Subdirecció de Logística és poseedora dels distintius següents:
- Garantia de qualitat ambiental per a l'activitat d'arranjament i manteniment de vehicles
- Garantia de qualitat ambiental a la categoria de flotes de vehicles per a l'activitat de vehicles amb i sense conductor,
Podreu consultar en més detall aquesta informació en:
- Membres de la xarxa Diba: Intradiba (es precisa validació)
- Usuàri/ària extern/a: Apartat "Altres sistemes de gestió de qualitat" al Portal de la Transparència
Podeu descarregar la imatge des del fitxer adjunt
Adjunt | Mida |
---|---|
TimeLine Sistemes de gestió SDL 2023_vertical | 2.54 MB |
TimeLine Sistemes de gestió SDL 2023_horitzontal | 5.44 MB |