A partir d’aquest mes d’octubre la Subdirecció de Logística inicia una campanya d’enquestes de satisfacció dels usuaris de les sales de descans i els punts d’informació de diversos edificis de la Diputació de Barcelona, per conèixer la seva opinió i millorar la qualitat dels serveis que gestiona.
Al llarg d’un any, s’instal·larà una tauleta amb suport de peu, de forma rotatòria, en cadascun dels diferents espais. Aquesta tauleta mostrarà un petit qüestionari tàctil al que els usuaris dels espais podran donar resposta de forma àgil i senzilla.
Millores mediambientals en els contractes de servei de neteja
En línia amb els objectius del Pla d’Actuació de Mandat 2016-2019 i el Pla d’Optimització de Recursos per aconseguir una corporació més sostenible i millorar el medi ambient afavorint l’estalvi energètic, l’Oficina de Gestió de Recintes ha incorporat, en els plecs dels nous contractes de servei de neteja, les següents mesures:
En la neteja dels espais exteriors dels recintes:
Establiment d’horaris de neteja diferenciats per a l’estiu i l’hivern d’acord amb les hores de llum solar.